پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
ارائه و معرفی خدمات مرکز رشد انرژی پارک علم و فناوری خراسان در نشست خانه هم‌افزایی آب و انرژی خراسان رضوی

ارائه و معرفی خدمات مرکز رشد انرژی پارک علم و فناوری خراسان در نشست خانه هم‌افزایی آب و انرژی خراسان رضوی

- 1402/12/21

در نشست خانه هم‌افزایی آب و انرژی خراسان رضوی که با حضور نمایندگان شرکت‌های نفت و نیرو استان برگزار شد، مدیر مرکز رشد انرژی پارک علم و فناوری خراسان به معرفی خدمات این سازمان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در نشست خانه هم‌افزایی آب و انرژی خراسان رضوی که با حضور نمایندگان شرکت‌های نفت و نیرو استان برگزار شد، مدیر  مرکز رشد انرژی پارک علم و فناوری خراسان به معرفی خدمات این سازمان پرداخت.

محمدجواد زارعی در این نشست که چهل و پنجمین جلسه "کمیته فنی، خودکفایی و ساخت داخل" بود در رابطه با خدمات پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد انرژی این سازمان توضیحاتی ارائه داد و به معرفی شرکت‌های موفق در این پردیس اشاره کرد.

وی در پایان ضمن دعوت از اعضاء حاضر برای بازدید از پارک علم و فناوری خراسان در جهت تعامل بیشتر با شرکت‌های این اکوسیستم اعلام آمادگی کرد.



دانلود پیوست خبر محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.